Z wielką przyjemnością zapraszam pod nowy adres strony
www.naukazminecraftem.pl
Znajdziecie tam wszystkie dotychczasowe materiały a także mnóstwo nowości.

23 lutego 2023

Banery w Minecraft


Kiedy poznałam Minecraft, zachwyciła mnie możliwość wykonywania banerów, którymi można ozdobić swój świat. Można na nich wykonywać napisy, proste obrazki lub wzory. 



Oczywiście skorzystałam z niezawodnego YouTube'a i poszukałam tutoriali o tym, jak je wykonać. Dodatkowo na Pinterest natknęłam się na plansze, które w schematyczny sposób pokazują, jak je wykonać.

Na stronie Planet Minecraft znajduje się Minecraft Banner Editor, w którym można przygotować dla uczniów takie oto intrukcje, aby sami mogli stworzyć banery i ozdobić nimi świat, który tworzą. 


Jest bardzo prosty i intuicyjny. Oto kilka instrukcji wykonania kocich banerów. Powodzenia! 😻😻😻












Share:

Urywki z map